reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľubomír Hurajt

Ľubomír Hurajt

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Stále s hlavou v oblakoch... Zoznam autorových rubrík:  CestovanieFejtónyNezaradené

reklama

Fejtóny

Blízke stretnutia 4. (a možno 5.) druhu

Ľubomír Hurajt

Blízke stretnutia 4. (a možno 5.) druhu

Pomerne dlhý príbeh s prvkami fejtónu a sci-fi, zaoberajúci sa stereotypom nudného života, pasívneho postoja k nemu a s prekvapujúcim koncom.

  • 12. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 714x
  • 0
Sedím v práci a je mi dobre...

Ľubomír Hurajt

Sedím v práci a je mi dobre...

Sedím v práci a je mi dobre...s hlavou na stole počúvam ako dažďové kvapky klopkajú na okno. Ale ja neotvorím, nie som Popoluška. Zamyslel som sa nad vplyvom počasia na výkonnosť pracujúcej triedy v spoločnosti. Vychádzam pri tom z vlastných skúseností.

  • 13. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 465x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu